پاسارگاد دکور

 
1000

پروژه ها

1500

تنوع محصولات

300

نمایندگان

50

آلبوم ها

 

تیم فروش پاسارگاد دکور


مسلط به امور بازرگانی و ارتباطات و بازاریابی

تیم بازرگانی پاسارگاد دکور


مدیریت نمایندگان استان ها ، خرید و فروش بین الملی و ارتباطات خارج از سازمان

تیم توسعه بازار پاسارگاد دکور


مسلط به ارتباطات و توسعه نوین بازار بر پایه دانش و آمار

تیم مدیریت پاسارگاد دکور


متشکل از مدیران متبهر در امور مدیریت محصولات و ارتباطات بین الملی

حریم خصوصی کاربران پاسارگاد دکور

در این متن توضیحاتی درباره اطلاعات خصوصی جمع آوری شده توسط وب سایت پاسارگاد دکور از کاربران سایت و نحوه استفاده از آن ها بیان شده است.
این اطلاعات شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آن ها می توان کاربران پاسارگاد دکور را به صورت منحصر به فرد شناسایی نمود. برای مثال می توان به نام ، نام خانوادگی ، آدرس ، پست الکترونیکی (ایمیل) ، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که به صورت عادی در دسترس عموم مردم نیست اشاره نمود.
پاسارگاد دکور بر این باور بوده که اصول حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران بسیار مهم می باشد. بنابراین در ادامه توضیحات کاملی را در رابطه با شرایط حریم خصوصی کاربران ارائه نموده ایم و از کاربران خواهشمندیم قبل از هرگونه تهیه کالا از پاسارگاد دکور این توضیحات را مطالعه نمایند.
لازم به ذکر است پاسارگاد دکور هیچ گونه مسئولیتی را در قبال عدم آگاهی کاربر و عدم مطالعه ی این شرایط پذیرا نمی باشد.
قبل از هر چیز لازم به ذکر است تا کاربران آگاه باشند که محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد و در تمامی این محیط ها ممکن است از اطلاعات استراق سمع شوند. بنابراین ضمن آنکه پاسارگاد دکورتمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از کاربران خود می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را ناامن فرض نمایند.
پاسارگاد دکور هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود نمی پذیرد.
كلیه اطلاعات ارائه شده توسط بازدید كنندگان شامل نام، نام خانوادگی، آدرس، پست الکترونیکی (ایمیل)، شماره تلفن و ... که از طریق فرم های سایت پاسارگاد دکور ، فایل های ارسالی، نامه های الكترونیكی ارسال شده و یا اطلاعاتی که توسط مكانیزم های خودكار وب سایت جمع آوری شوند به نحوی كه جزو اطلاعات شخصی مشتریان حساب شود حریم بازدید كننده محسوب شده و از این رویه تبعیت می نماید.
در صورت مشاهده موارد امنیتی نظیر اخلال، سعی در نفوذ غیر مجاز، عدم رعایت قـوانین یـا رویـه هـای سایت و نظایر آن یا مجوزهای قانونی مراجع قانونی كلیه اطلاعات جمع آوری شده مـرتبط از پوشـش ایـن رویـه خارج و بلافاصله جهت پیگیری در اختیار مراجع ذی صلاح قرار خواهد گرفت.
پاسارگاد دکور تحت هیچ شرایطی نسبت به فروش یا واگذاری اطلاعات اختصاصی جمـع آوری شده در ارتباط با بازدیدكنندگان و کاربران به شخص ثالث اقدام نخواهد نمود.
پاسارگاد دکوردسترسی کارمندان خود به اطلاعات شما را محدود نموده و فقط کارمندانی که مستقیماً باید برای ارائه ی خدمات پاسارگاد دکوریا انجام وظایف خود در این راستا با شما در تماس باشند به این اطلاعات دسترسی دارند. این رویه و قوانین پاسارگاد دکورتابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین المللی ناظر بر کالا های قابل ارائه پاسارگاد دکورو از آنجا که این قوانین در سطح دنیا به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند،پاسارگاد دکورحق تغییرات آتی در قوانین را بـدون اعـلام قبلـی بر خود محفوظ می داند و بازدید كننده موظف به كسب آگاهی از این تغییرات به همین طریق و در همـین قـسمت از سایت می باشد. بدیهی است ادامه استفاده از خدمات سایت به هر نحو دلیل بر پـذیرفتن شـرایط جدیـد خواهد بود.
عدم موجودی

This will close in 0 seconds